donderdag 16 december 2010

Jolee-wedstijd

Ik heb aan een wedstrijd mee gedaan.
Iedereen die meedoet kreeg een zakje met Jolees toegestuurd, en daarmee moest je iets gaan maken. Je was geheel vrij in wat je ermee ging maken. De enige voorwaarde was dat je het toegestuurde wel zichtbaar gebruikte (en je hoefde ook niet alles wat er in het zakje zat te verwerken).

We konden kiezen voor een bepaald thema, of je laten verrassen.
Ik heb me laten verrassen en ik kreeg dit zakje toegestuurd;



Ik heb er deze Layout mee gemaakt, en ik heb alle items uit het zakje kunnen verwerken op de LO. Het paste er allemaal zo goed bij!



Ik ben heel benieuwd naar wat de anderen voor items hebben gekregen en wat zij ermee hebben gemaakt.
Er moet nog gestemd gaan worden ....... hopelijk maak ik een kans(je) om te winnen!

2 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Andrea en als het aan mij ligt heb je al gewonnen. Leuke jolees ook.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van mij mag je winnen,ik vind het een prachtig lootje!

    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen